9 Ekim 2013 Çarşamba

Kız İsteme ve Söz Kıyafeti Seçimi

Gönderen Unknown zaman: 03:58
Herkese Merhaba,
Bu aralar ayrı bir telaşın içindeyim. Biz istenme ve söz(nişanı) aynı zamanda yapmayı planlıyoruz. Benim için önemli olan bu organizasyonda, bir gelin adayı olarak için en önemli şeylerden biri kıyafet seçimidir. Benim de çok kararsız bir yapım var. Ama şık ve sade bir şeyler tercih edeceğim kesin. Zaten organizasyon evde olacağı için abartılı bir şey yapmaya gerek yok diye düşünüyorum. Elbise arayışım sürerken Forever New'in elbise koleksiyonuna baktım ve beğendiklerimi sizler için toparladım. Bence bu tarz organizasyonlarda gelin adayları çok abartılı bir şey tercih etmemeli hele ki bizim gibi evde yapmayı düşünenler için. Fakat düğün salonunda ayrı bir nişan merasimi yapacaklara da tabi bu tarz kıyafetler önermiyorum.  :)

Ben genellikle soft renkleri tercih ederim. Ama vazgeçemediğim renkler arasında zümrüt yeşili, ve saks mavisi de vardır =)

Beğendiğim elbiselere gelince aşağıdaki gibiler.

Herkese mutlu bir gün diliyorum...









0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©