11 Ekim 2013 Cuma

Gratis ve Watson İndiriminden Aldıklarım

Gönderen Unknown zaman: 04:10
Herkese Merhaba,
İlk çeyiz alışverişim makyaj malzemeleri oldu. Sadece kullanacağım ürünleri almaya özen gösterdim. Sırasıyla saymak gerekirse;
  1. Loreal infallible fondöten
  2. Loreal true match pudra
  3. Time balm concealer
  4. Loreal Super Liner Carbon Gloss
  5. Loreal Lash Architecht 4D Maskara
  6. Max faktor ruj
  7. The Balm Hat Mama Allık
  8. The Balm Nude Tude Far
  9. Loreal Skin Perfection Gündüz Kremi
  10. Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
  11. Loreal Derma Expertise 3 Etkili Yüz Yemizleme Toniği
  12. EcoTools 6 Parça Bambu Fırça Seti
  13. Mini Manikür Seti
  14. Crystal Essence Lavantalı Roll-On
  15. Joop Homme Erkek Parfümü
Ortalama 340-350 TL civarında bir para tuttu. İndirim varken alalım dedik. Normalde her indirimde gidip onlarca şey alanlardan değilim. Dediğim gibi biraz çeyiz alışverişi oldu. Tereddütte kaldığım 2 şey var the balm'ın kapatıcısı gerçekten iyi mi ve pudranın rengi bana açık mı geldi diye sonradan düşündüm. Ürünleri daha açmadım. Kullanmaya başladığım zaman yorumlarımı paylaşacağım. Eğer bu ürünleri kullanıyorsanız sizlerin yorumları neler acaba? Ben buradaki ürünlerin hepsini ilk defa deneyeceğim. 

Herkese bol alışverişli günler dilerim :)



0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©