25 Ekim 2013 Cuma

Bugünlerde Ben (Diyet listem)

Gönderen Unknown zaman: 00:02
Herkese Merhaba,
Bugünler de iş hayatımda yoğun bir tempo içerisindeyim. Onun dışında kilo vermeye çalışıyorum. Aslında çok kilolu değilim. bir hafta öncesinde 57,4 kiloydum ve bu sabah 56,5 kiloyum. yaklaşık 1 kilo vermişim. Belki benim gibi evlilik arifesinde olanlar vardır. Ben gelinliğin içerisinde mükemmel gözükmek istediğimden 50 kiloya düşünceye kadar devam edeceğim. Daha sonra da o kiloda sabitlemeye çalışacağım.Ne yiyorum ne içiyorum sorusuna gelince aşağıdaki listeyi uygulamaya çalışacağım. Ayrıca hiç bir doktora gitmedim. Sadece böyle bir karar almadan önce İnternet de  biraz araştırma yaptım.


  • Sabah kahvaltıda; 1 Fincan şekersiz çay + 5-6 tane zeytin + 1 dilim tam tahıllı buğday ekmeği + 1 dilim peynir + yeşillik
  • Ara öğün; Günde iki tane ara öğün mutlaka yapmaya çalışıyorum. Sabah 10:30 ve 15:00 da yapıyorum. O gün ne denk gelirse onu yiyorum aslında. Ceviz, kayısı, badem, meyve, süt, kepekli bisküvi 
  • Akşam yemeği; Salata/yoğur + varda 1 kepçe çorba (kremasız) + evde hangi yemek pişmiş ise 1 kepçe kadar ortalama onu çatallıyorum + pilav/makarna/1 dilim ekmek
  • Diğer; Günde mutlaka 1 fincan şekersiz filtre kahve içiyorum, form çayı içiyorum ve bol su içmeye çalışıyorum(aslında bu aralar çok az içiyorum melese dün 3 bardak içtim koca gün boyunca :( )


Umarım sizler de istediğiniz ideal kiloya kavuşursunuz... Herkese sağlıklı, mutlu günler...





0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©