30 Ekim 2013 Çarşamba

Gelin Ayakkabı Modelleri

Gönderen Unknown zaman: 07:32
Herkese Merhaba,
Benim gibi evlilik hayali kuranlarınız var mı içinizde. Ara ara ne giysem nasıl alsam falan filan diye düşünüyorum. Bugün de aklıma gelin ayakkabısı geldi. Benim tercihim iki tane olacak sanırım. 1. si standart düz beyaz veya krem topuklu bir ayakkabı. Ama düğünün ilerleyen saatlerinde aynı ayakkabı ile durmak zor malum düğünün iki tane boş rol oyuncusu var ve hep oynamak zorundalar :) 2.sini convers veya babetalıp kendim süslemek istiyorum. Ama ortada daha gelinlik olmadığı için ben şimdilik resimlere bakıp araştırma yapıyorum. Sizler için de internetten bulduğum resimleri paylaşacağım. Sizin tercihiniz neyden yana? :)

1- Çok şık bir convers bence.
 
 2- Çok eğlenceli bir babet, altındaki nazar boncuğu ve bekarlığa son yazısı çok hoşuma gitti. Ayrıca darısı başıma listesi de çok iyimiş :)
 
3- Tamamı taşlı şık bir babet daha

 
4- Bu convers benim çok hoşuma gitti. Mercan/pembe kurdeleler conversin havasını değiştirmiş bence 
 
5- Almayı düşündüğüm sade şık bir ayakkabı örneği 
 
 6- Lila ve beyaz uyumu
 
7- Hoşuma giden gelin ayakkabılarından bir tanesi daha 
 
8- Hoşuma giden gelin ayakkabılarından bir tanesi daha 

9- Babetin arkasındaki detay çok hoşuma gitti

10-Taşlı harf işlemeli babet

11-Boncuk ve güpür işlemeli bir babet daha

12-Bu da minik gelinlerin gelin papaları :)
 
 
Herkese mutlu günler...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©