3 Ekim 2013 Perşembe

Çok Yoğunum, İstediklerimi Yapamıyorum

Gönderen Unknown zaman: 05:21
Herkese Merhaba,
Genellikle bloga iş yerindeyken bir şeyler yazıyorum. Ama bu aralar o kadar yoğun bir şekilde çalışıyorum ki yemek yemeğe, öğle arasında dışarı çıkmaya fırsat bulamıyorum. Eve gittiğimde resmen pestilim çıkıyor. saat 8 civarı evde olabiliyorum. Yapacaklarımı bazen 1 güne sığdıramıyorum. Neden böyle olduğunu bir türlü anlamış değilim. Tabi ben bu koşuşturma arasında tek günlük tatilim canım pazar gününü dershanede geçirmeye başladım. İki haftadır pazar günleri KPSS için dershaneye gidiyorum. Bir de evli değilim, evli olsam hiç düşünemiyorum olacakları, evli ve çocuklu olduğumu düşündüğümde çıldıracakmış gibi oluyorum. Evli / evli çocuklu ve çalışan bayanlara gıpta ediyorum...

Herkese güzel bir gün diliyorum...


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©