15 Ocak 2014 Çarşamba

Sizinde boyun ve sırt ağrınız var mı?

Gönderen Unknown zaman: 07:30
Herkese Merhaba,
Başlıkta da belirttiğim gibi bugünlerde sırtım ve boynum çok feci ağrıyor. Ben bunu pc başında aşırı zaman geçirmeye bağladım. Bunun için doktora gitmedim. İnternetteki araştırmalarımda bu yönde. Benim gibi işi devamlı pc başında olan arkadaşlarım varsa ve bu tarz problemlerle karşı karşıya kaldılarsa onlara benim önerebileceğim 2 şey var.
  1. Dik bir şekilde oturmaları. Eller, ayaklar, sırt dik olmalı ve manitöre baktığınız açı çok önemli (benim gibi çift manitörü aktif olarak kullanan arkadaşlar varsa boyun ağrılarında kurtulamayacaksınız üzgünüm :( )
  2. Ara ara yerinizden kalkıp hareket etmelisiniz. (Ne yazıkki bunu istesemde yapamıyorum. Code yazarken saatin nasıl geçtiğini unutuyor insan :( )
 








0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©