16 Ocak 2014 Perşembe

Nişan Telaşı Geldi ve Geçti

Gönderen Unknown zaman: 00:45
Herkese Merhaba,
Beklenen an geldi çattı ve evliliğe doğru bir adım daha atmış bulunmaktayım...
Herkesin evlilikten beklentileri farklı olabilir. Benim evliliğe bakış açım sevdiğin bir insanla huzur içinde mutlu bir ömür geçirmek... Ne olursa olsun onun seni sevdiğini seninde onun sevdiğini karşılıklı olarak bilmek... Bir birinden güç almak... Eşinin varlığı, sana sarılması vs içinin huzur kaplamasına neden olabiliyor... En azından ben böyle düşünüyorum... :) Her neyse gelelim nişanımız, düğün tarihimiz çok yakın olduğu için isteme+söz/nişan bir arada ve evde yaptık...

Hiç bir aksilik çıkmaması beni çok sevindirdi. Çünkü en ince ayrıntıya kadar herşeyle ben ilgilendim. Ve nişan günü vaktimin çoğu kuaförde geçeceği için çok tedirgindim :) Neyseki bişi olmadı...


Söz mendili yaptırmayı çok istemiştim ve isteğimi yerime getirmek için çok çabaladım :) Tamamen benim tasarladığım gibi yapılıldı söz mendillerim ve yastığım.



Bunlar da erkek bohçası/tepsisinden  bir kaç kare aşağıdaki resimde kişisel bakım ürünleri bulunmaktadır.

Pijama, eşortman, çorap iç çamaşırı vs gibi ürünler bulunmaktadır.

Biz de damat evine giderken baklava götürülür. Bu baklavayı annem yaptı... Canım annem benim herşeyi mükemmel yapar... EEE bu kadar güzel baklavayı süslemesek olmaz idi :)

Kurdelenin kesileceği makas süsssüz olamazdı... Kendi ellerimde süsledim :)

40 Kişilik aşağıdaki pastanın aynısından yaptırdık. Bir tek bizim baş harflerimizi boş kalan alana yazıldı... (dikkat edilmesi gereken nokta erkek kuşun gagasında yüzük var :) )

Darısı bekarların başına :)

Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı günler diliyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©