22 Ocak 2014 Çarşamba

DIY Taç Yenileme

Gönderen Unknown zaman: 05:16
Herkese Merhaba,
Dün evde sıkıntıdan patlıyordum ne yapsam ne yapsam diye düşünürken bir köşeye atılmış demir taçı gördüm ve o an aklıma bir fikir gelmişti; "Niye şortumu süslediğim şeylerle taçı süslemiyorum" dedim kendi kendime... İyi ki de demişim çok güzel oldu... Arkadaşlarımda çok beğendi ve bugün severek kullandım :)

İlgili malzemeler aşağıdaki gibidir.
  1. Evde kullanılmayan veya az kullanılan demir ince bir taç
  2. Zımba görünümlü şetirler
  3. Makas
  4. Yapıştırıcı
Yapım aşaması;
  • Zımba görünümlü şeritleri taçın boyutu kadar kestim.
  • Taçın üzerine yapıştırıcı sürdüm.
  • Düzgün bir şekilde şetirleri yapıştırdım.
  •  Ve yeni taçımız hazır...





Sizce nasıl olmuş?

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©