8 Ocak 2014 Çarşamba

Ojeyi Matlaştırma Çabalarım :)

Gönderen Unknown zaman: 06:42
Herkese Merhaba,
Golden Rose'un Paris 123 Ojesini uzun zamandır kullanıyordum. Fakat bu aralar mat ojeler çok hoşuma gidiyor nedenini bir türlü anlamış değilim. Devamlı alişveriş ettiğim küçük bir dükkan var makyaj malzemeleri vs. satıyor. Oradan mat bir kırmızı oje alacaktim ki dükkanın sahibi neden onu alıyorsun ki Golden Rose'un Matte ojesini al ve istediğin tüm ojeleri matlaştır dedi. Bende bu mantıklı açıklamaya neden olmasın diye cevap verdim :) Ve Matlaştırma çabalım başarılı bir şekilde son buldu. Eğer sizde bu aralar benim gibi mat ojeleri seviyorsanız bence kesinlikle "golden rose matte" ojeyi kullanmalısınız. Sonuç olarak bir kızların evlerinde binbir şetir renkli ojeler var bunları matlaştırmak için her birinden ayrı ayrı mat oje almaya gerek olmadığını düşünüyorum. Ben umduğum gibi buldum bu yüzden mutluyum :)

Golden Rose Paris Ojenin numarası 123 (Fiyatı 1,50 TL almak isteyenler tık tık lütfen)
Golden Rose GR MATTE TOP COAT NAIL LACQUER (Fiyatı: 4,00TL almak isteyenler tık tık lütfen)









0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©