1 Kasım 2013 Cuma

Çok Kararsızım Loreal Mi? Clinique mi?

Gönderen Unknown zaman: 07:30
Herkese Merhaba,
Bugünlerde yüzümdeki kızarıklara ve pütürcüklere takmış durumdayım. Daha önce böyle bir problemim yoktu. Bu yüzden daha da canım sıkılıyor bu duruma acaba niye böyle oldu diye. Aşağıdaki resimler yüzümdeki izlerin son halleri(aslında çok çok kötü değiller gibi ama daha önce bu tarz bir şey olmadığı için bu kadar taktım sanırım)







Ne yapabilirim ne yapabilirim diye araştırırken 2 markanın ürünleri arasında kaldım. Satış danışmanlarına sorduğumda ikisi de kendi ürünlerinin 1 numara olduğunu söylediler. Bu yüzden onlara olan güvenim azaldı. Sonuç olarak ikisi de kendi ürünlerini satmaya çalışıyorlar.
Bu arada cilt tipim karma ama kuruya dönük bir yapısı var gibi.
  1. Clinique Cilt Bakım Seti:

  1. Loreal Skin Perfection
 
Her ikisinden de memnun olanlar çok. Clinique zaten set şeklinde satılıyor ama fiyatı pahalı olduğu için benim bütçeme göre mini setini demek istiyorum eğer işe yaradığını görürsem büyük boyları için bütçe çalışması yapacağım :) Loreal alırsam etkisini daha iyi görebilmek için hem serumunu hem de kremini almak istiyorum. Peki siz ne dersini. Benim cildime sizce hangisi daha iyi gelir?


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©