19 Ağustos 2013 Pazartesi

Küçük Bir Gratis Alışverisi

Gönderen Unknown zaman: 23:41
Crystal Essence Mineral Deodorant Roll-On maceram...
Daha önce "rexona deo stick" kullanıyordum. Ben çiçeksi kokanı tercih etmiştim. Kullanmaya başladıkça ter kokusunu tamamen yendiğini söyleyemem. İlk başlarda iyi ama günün sonuna doğru ter + deo stick kokmaya başlıyordum. Bu da tercih ettiğim bir şey değil. Bu yüzden değişiklik yapmaya karar verdim. İçerisinde alüminyum barındırmayan bir şey kullanmak istiyordum. Bloglarda da adından sıkla söz ettiren "Crystal Essence Mineral Deodorant Roll-On" kullanmaya karar verdim. Hemen aldığım gün güzel bir duş alıp roll-on'u kullanmaya başladım. Gratis mağazasında tek kalan nar'lıyı tercih ettim. (demek ki en çok satılan bu :))Kokusu çok fresh geldi ve gün boyu ter kokmamı engelledi. Beni en çok sevindiren şey de bu oldu. Çünkü ter kokusundan nefret ediyorum hele ki otobüs,izban,metro üçlüsünü kullanmak zorunda kalıpta o kokuyu çekmek zorunda olduğumda.  Bir de Benri'nin makyaj temizleme pamuklarından bir tane aldım. Daha evdeki bitmedi o yüzden paketi açıp incelemedim ama eminim o da güzeldir. Herkese temiz, mis kokulu günler...


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©