19 Ağustos 2013 Pazartesi

17 Ağustosta İzmir sular altında

Gönderen Unknown zaman: 00:50
Bir İzmirli olarak cumartesi günü yağmura tutulanlardanım. Aslında günün başlangıcından böyle bir şey olacağı belliydi ama biz aldırmadık ve erkek arkadaşımla eski Foça'ya gittik. Denize girdik çıktık bir şeyler yedik ama bir gram güneş yüzü görmedik. Yağmur çiselemeye başlayınca da kalkalım dedik ve İzmir'e dönüş yaptık. Akşamüzerine doğru ben eve gitmek için yola koyulurken yağmur sadece çiseliyordu. Birden bire bir indirdi bir gök gürültüsü anlatamam size ve her yer su içinde kaldı. Konakta doğum hastanesinin karşısındaki duraktaki tüm taksilere hayatımda etmediğim küfürleri ettim. Kendilerini saygıyla anıyorum. Tüm arabaları durağa kapatmışlar ve yağmurun şiddetinden dolayı yolcu almadılar. Hadi ben gencim, tek başımayım ama yanlarında bebekleri veya çocukları olan aileler vardı ve onlar sırılsıklam oldular. Bütün dükkanlar kapılarını kapadı belki insanların girmesinden değil suların içeriye girmesini önlemek için ama tüm insanlar dışarıda kaldı ve sırılsıklam oldular. İzmir bu yağışta da sınıfta kaldı. Hiç bir alt yapıda değişiklik yapılmadığı kaç senedir aşikar. Telefonum arazlı  olduğu için fotoğraf çekemedim ama aşağıdaki fotoğrafları buldum ve sizlerle paylaşmak istiyorum.,







0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©