5 Eylül 2013 Perşembe

Avon Color Trend Ruj Raisin Wine Arayışım

Gönderen Unknown zaman: 00:03
Herkese Merhaba,
Avon Color Trend Raisin Wine rengindeki ruj avonun en sevdiğim ruju. Bu ruj ile tesadüfen tanıştım ama o kadar memnunum ki anlatamam. Benim ilk defa bitirdiğim bir ruj. Gerisini siz düşünün artık.

Rengi, kımızı-kahve arasında tam anlamıyla kiremit renginde ve bu yüzden dolayı dudakta çok doğal naturel bir görüntüye sahip olmanızı sağlayan bir ruj.

Kalıcılığı, bence orta düzeyin bir tık üzerinde.

Nemlendirme, benim için yeterli çünkü ruj sürmeden önce mutlaka bir dudak balmı kullanırım.

Avon kataloğuna bir kaç aydır bakıyorum bu ruju alabilmek için ama ne yazık ki yok :( inşallah önümüzdeki ay bu ruj çıkar. Acaba renginin ismi falan mı değişti diye düşündüm.  Color Trend serisi bir çok ruj rengi çıkardı. Bu renge yakın sizin bildiğiniz ruj marka-renklerini benimle paylaşabilirsiniz.

Herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu güzel günler dilerim.


2 yorum:

Merve Nur dedi ki...

bu ruju buldun mu acaba bende arıyorum bulamadım :( ya da benzerini

Merve Nur dedi ki...

bu ruju buldun mu acaba bende arıyorum da bulamadım. ya da bi benzerini

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©