28 Mayıs 2015 Perşembe

Avon Ultra Beauty Ruj - Totally Twig (inceleme)

Gönderen Unknown zaman: 01:16
Herkese Merhaba, Bugünkü postta "Avon Ultra Beauty Ruj" un "Totally Twig" rengini yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ve sizlerle de paylaşmak istedim. İlk önce ürünün görsellerini sizinle paylaşmak istedim.
Ürünün görsellerini incelediğinize göre yorumlara geçebiliriz.

Ben bu ruju sevgili Duygu Özaslan'ın videosunda rengine bayılarak almıştım. (Sevgili Duygu'nun youtube kanalı var hala bilmeyenler için link'e tıklayın)

Bence dudakta kalıcığı avonun diğer rujlarına göre çok çok iyi.
Çok yumuşuk ve rengini çok güzel veriyor. Ama benim size tavsiyem dudağınıza uygulama yapmadan önce fondoten veya kapatıcınızda çok küçük bir parça alıp dudağınıza uyguladıktan sonra sürerseniz hem daha kalıcılığı artıyor hemde bana göre dudak renginizden dolayı değişen rujun rengini tam olarak dudağınıza yansıtmış oluyorsunuz.

Fiyatına gelirsek ben iki tanesini 14TL gibi bir fiyata almıştım.
İndirimsiz satış fiyatı 17.80TL Eğer satın almak isterseniz burayı tıklayarak sipariş verebilirsiniz. Sitedeki şuan ki satış fiyatı 8.95 TL





DipNot: Ürünü çok severek kullanıyordum fakat benim dudaklarımda alerjiye neden oldu. İçindeki kimyasal maddelerinin neler olduğunu bilmiyorum. Sanırım en yakın zamanda alerji testi yaptırmam gerekecek. Çok ama çok hassas veya daha önce ruja alerjik olan kişilerin iki kez düşünüp kullanmasını tavsiye ederim. Dudaklarımın son durumu aşağıdaki gibi.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©