21 Şubat 2014 Cuma

DIY Haydi Kolye Yapalım

Gönderen Unknown zaman: 04:08
Herkese Merhaba,
Daha önce eski kot pantolonumdan şort yapmıştım ve onu linkteki gibi süslemiştim. Burada da aynı şeyi kullanarak tacımı süslemiştim. Kullandığım şey zımba görünümlü şerit. Kumaş veya kurdele satan yerlerde var. Kolye yapma fikri nereden geldi derseniz http://cansununmodagezegeni.blogspot.com.tr/ adlı blogger'ından geldi. Çünkü onunda daha öncesinde bu tarz DIY projeleri vardı ve ben çok beğenmiştim. Bende yapabilirim dedim kendi kendime ve yaptım güzel oldu mu derseniz sizin beğeninize kalmış :)






Yapım aşamalarına gelirsek;

  • Siyah keçenin üzerine zımbaları yapıştırım kesiyorum
  • İstediğim renk oje ile 2-3 kat boyuyorum
  • Ojeler kuruduktan sonra zincire dikiyorum
  • Zincirin klipsini takıyorum
  • Veeee kolyem kullanılmaya hazır :)
Sizce nasıl olmuş ? 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©