5 Şubat 2013 Salı

Spor - Sevgili - Öğle Yemeği

Gönderen Unknown zaman: 03:57

Evet, spora başladım... Ve çok mutluyum.
Sabah sabah kalıp spor yapıp işe gitmek fikri bana çok zor geldi. Fakat spor yapmaya başlayınca işler değişti. Daha önce hiç spor yapmamıştım. Spordan sonra mide bulantım çok oldu. Fakat bir şeyler yeyince geçti(yarım kepekli gevrek). İlk gün kendime çok fazla yüklenmeden yaptım sporumu. B-fit merkezine gittiğim için onların sistemine göre spor yapıyorsunuz. Antrenörler ne gösterirse onları yapıyorsunuz. Aletlerle ortalama 30 dakikalık bir spor yapıyorsunuz. Aralarda hep aerobik hareketleri yapıyorsunuz. 30 dk seans bittikten sonra ne kadar vaktiniz ve dayanma gücünüz varsa o kadar plates yapıyorsunuz. En önemlisi spordan sonra kaslarınızın ağrımaması için 10 farklı hareketi en az 10 sn yapmanızı sağlıyorlar. O hareketleri yapmadan göndermiyorlar. Spordan sonra kas ağrılarım hiç olmadı. Bunun yanı sıra günde 2 defa soda, 3 fincan yeşil çay ve bol su içmemi önerdiler. Yemek porsiyonlarına gelince sadece sabah kahvaltısında ekmek yemem gerektiğini diğer öğünlerde ekmeksiz yemek, bol salata, yoğur isteğe göre de çok az makarna-pilav önerdiler. Fakat bir çok defa ara öğünlerde mutlaka ağzıma bir şeyler atmam gerektiğini, metabolizmanın hızlanması için gerekli olduğunu söylediler. Ara meyveler da yoğur, meyve, süt vs. gibi şeyleri önerdiler.

Bugün benim ne yediğime gelince... :)

Sevgilimleyken kendimi tutmak çok zor oluyor ama sevgilimi de rejime sokunca işler bir nebze de olsa kolaylaşıyor. Bugünkü menü çorba ve salatadan oluşuyor, yemekten sonra da Türk kahvesi vazgeçilmez...

Herkese sevdikleriyle bol sağlıklı yaşamlar...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©