7 Mart 2014 Cuma

Watsons Kadınlar Günü İndirimi

Gönderen Unknown zaman: 01:09
Herkese Merhaba,
Bir çok firma kadınlar günü vb etkinliklerde indirim yapıyor. Watsons da bunlardan bir tanesi. Benim almak istediğim bir kaç ürün var ama bulabilir miyim bulamaz mıyım veya gidip almaya fırsatım olur mu bilmiyorum. Bildiğiniz üzere evlilik hazırlıkları içerisindeyim.

Gidebilirsem ve bulabilirsem benim almak istediğim ürünler şöyle; Rimmel'in wake me up fondoteni ve kate moss ruju ve loreal infallible far veya maybelline tattoo color farlarından bir veya bir kaç tane alabilirim. Ama hangisini alacağımı bilmiyorum. Siz hangisini önerirsiniz. Altın ve bronz tonlarda far istiyorum. Gelelim indirim yapılan ürünler aşağıdaki gibidir...







0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©