4 Şubat 2013 Pazartesi

Pazartesi Çılgınlığı

Gönderen Unknown zaman: 03:32
Evet uzun zamandır planladığım ama bir türlü yapamadığım şeyi bugün başardım.
Her kadın gibi bende pazartesi günü bir karar aldım. "Rejim ve Spora Başlıyorum" dedim kendi kendime. Ama demekle kalmadım. İş yerime en yakın B-Fit merkezine yazıldım. Sabahları işe gitmeden önce gitmeyi düşünüyorum. Antrenörler çok ilgili herkesle teker teker ilgileniyorlar. Bakalım başlayınca göreceğiz faydalarını. Kendi irademe sahip çıkabilsem her şey çok daha kolay olacak. Spor merkezine yazıldım kendimi mcdonalds'da buldum. Yerken de devamlı "Bu son yarın spora başlıyorum fast food, hamur işi, çikolatayı hayatımdan çıkartacağım ve böylelikle fazlalık kilolarımdan kurtulacağım" dedim kendi kendime. İlerleyen zamanlarda kendimde gördüğüm değişiklikleri sizlerle paylaşacağım...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Tüm Hakları Saklıdır. Küçük Yalanlar. Copyright ©